Анонс

Collapse
No announcement yet.

Работа в Германия

Collapse
X
  • Filter
  • Време
  • Show
Clear All
new posts

• Работа в Германия

Здрасти на всички!Аз съм електроинженер с 13г.стаж в енергетиката.В момента навършвам 40г.Търся си работа в Германия за предпочитане Бавария.Ако може да споделите мнение за шансовете ми,защото след това искам да взема и семейството си при мен.Ниво на английски- говоримо и писмено,на немски начално.Благодаря Ви предварително!

Относно: Работа в Германия

Първоначално написано от bosh Виж мнението
    Здрасти на всички!Аз съм електроинженер с 13г.стаж в енергетиката.В момента навършвам 40г.Търся си работа в Германия за предпочитане Бавария.Ако може да споделите мнение за шансовете ми,защото след това искам да взема и семейството си при мен.Ниво на английски- говоримо и писмено,на немски начално.Благодаря Ви предварително!
    Ми сядаи и учи немски - ама до скъсване.Работил съм и в немско и 99% ти гарантирам че само с енглиш няма да те вземат - само с англе ставаше 2000 , 2001 там по локума за немската зелена карта за ИТ ама от 2002 без немски даже и такива не взимаха а сега сме 2008 ...
    Иначе уж на книга от 2009 немско махна ограниченията- всичкото маимун що е инженер от новите ЕУ страни може да бачка там -няма лимитации ама има само 1 и тя е че требе да ти плащат 5300 на месец - а за такива кинти и доста немци биха се хванали да работят.
    Та сега разбираш какво е положението .....едвали работодател ще даде 5,3к на некои дет не знае немски .
    А освен това провери- не съм сигурен какво е точно положението сега ако искаш да работиш в енергетиката в немско -там си е мафия отвсякъде - щото е сладка работа но пак има и некакви лицензи и такива глупости които без немски няма как да вземеш.

Comment

Привет,